MEDIA MARKETING: VIENNA OSIGURANJE PROŠLO KROZ REBRANDING I PROCES INTEGRACIJE U VIG

Vienna osiguranje godinu ispraća uz Radecki marš

Datum objave: 20.12.2018

Vienna osiguranje godinu ispraća uz Radecki marš. Uprava kompanije koja je jedna od vodećih u segmentu životnih osiguranja u Bosni i Hercegovini nedavno je ozvaničila početak nove ere u poslovanju. Uz novi naziv, sadržajni i vizuelni rebranding, Vienna osiguranje je okončala proces integracije u Vienna Insurance Group – najveću osiguravajuću grupaciju u Austriji, Centralnoj i Istočnoj Evropi.

„Odabir novog naziva nije bio težak- jednoglasno smo se odlučili za Vienna jer je u Beču sjedište naše grupacije i to je grad koji već duži niz godina nosi titulu najpoželjnijeg grada za život na svijetu. Uz novi korporativni identitet, kreativna rješenja kao i TV spot koji osvaja ‘na prvu’ u taktu Radecki marša donijeli smo profesionalnu svježinu na tržište osiguranja u BiH. Istovremeno, otvaranjem na društvenim mrežama, implementacijom online shopa, mogućnošću on-line prijave osiguranih slučajeva, inovativnim proizvodima osiguranja i digitalnim kanalima prodaje, uspostavljamo još efikasnije načine komunikacije s našim osiguranicima i partnerima te nudimo veći kvalitet usluga“, izjavila je Sabina Mujanović, direktorica Vienna osiguranja u Bosni i Hercegovini, koja je dobitnica priznanja za doprinos razvoju osiguranja u BiH u organizaciji izbora za Ženu godine.

Zadržavajući fokus na podsticanju prevencije i izgradnje zdravog životnog stila, ostao je nepromijenjen i dosadašnji slogan kompanije “Danas za Vaše sutra”. Iako se u domenu životnog osiguranja teško diferencirati ili nametnuti na tržištu, ova osiguravajuća kuća uspjela se profilirati kao jedan od vodećih osiguravatelja života, što je krunisano i Best Buy Awardom za najbolji omjer cijene i kvalitete.