Kruna našeg poslovanja

Kruna našeg poslovanja

Datum objave: 14.12.2017

Naša poslovna orijentacija ne podrazumijeva isključivo ponudu osiguranja, mi isporučujemo stil života, što je neprocjenjiva vrijednost za čovjeka.

Vienna osiguranje (pod ranijim nazivom: Merkur BH osiguranje) dobitnik je prestižnog međunarodnog priznanja i zlatne medalje Best Buy Award. Prema istraživanju Best Buy Awarda 2017/2018 koje je provedeno u Bosni u Hercegovini u kategoriji usluge osiguranja, kupci su Merkur BH osiguranje odabrali kao br. 1 osiguravajuću kuću koja nudi najbolji omjer cijene i kvalitete. Istraživanje je provela švicarska kuća ICERTIAS - International Certification Association, na cjelokupnom teritoriju Bosne i Hercegovine, a uzorak je obuhvatio 1.200 ispitanika. U tom smislu, Vienna osiguranje je izabrano kao osiguravajuća kuća čiji kvalitet usluge najbolje odgovara novčanim izdacima koje su kupci spremni izdvojiti za određenu uslugu, odnosno kao osiguranje koje kupcima pruža kompletnu uslugu.
"Ovo prestižno priznanje nas veseli, ali i obavezuje da i dalje budemo ustrajni u kvaliteti i ponudi naših usluga. Ono ujedno predstavlja i krunu našeg poslovanja u 2017. godini, koja je za cijelo društvo bila jako uspješna. Naša poslovna orijentacija ne podrazumijeva isključivo ponudu osiguranja. Mi prije svega isporučujemo stil života, što je neprocjenjiva vrijednost za čovjeka. Našim klijentima pružamo najbolji nivo zaštite uz dodatne usluge i proizvode koje unose radost u njihov život. Jako nam je drago što su klijenti prepoznali tu našu posvećenost te ocijenili da im pri tome pružamo najbolji omjer cijene i vrhunske kvalitete.'', naglasila je Sabina Mujanović, direktorica Vienna osiguranja.
Povodom predstavljanja ove nagrade, Vienna osiguranje upriličilo je gala večer za zaposlenike i partnere kompanije, a vrijednim priznanjima nagradili su one najbolje koji su svojim zalaganjem doprinijeli da osiguranje dobije prestižnu oznaku Best Buy Award.
Best Buy Award istraživanje je međunarodni projekat istraživanja i nagrađivanja prisutan u više od dvadeset zemalja, a zasnovan je isključivo na iskustvu i mišljenju kupaca. U Bosni i Hercegovini istraživanja se provode za različite privredne, kulturološke, sociološke, zdravstvene, sportske i zabavne sektore, a za svaku kategoriju, plavu medalju može dobiti samo jedan proizvod odnosno usluga ili kompanija koja osvoji najveći broj glasova bh. potrošača.